een weekje verder - Reisverslag uit Spanbroek, Nederland van annelies en rene brouwers - WaarBenJij.nu een weekje verder - Reisverslag uit Spanbroek, Nederland van annelies en rene brouwers - WaarBenJij.nu

een weekje verder

Blijf op de hoogte en volg annelies en rene

06 Oktober 2014 | Nederland, Spanbroek

We zijn nu al een week onderweg. Een hele ervaring als je bedenkt dat wij nog nooit in Azië zijn geweest. Allereerst een cultuur shock. De wereld werkt hier compleet anders dan de wereld esarin wij leven. wel even wennen. We hebben dan ook speciaal voor deze reis gekozen vanwege zijn primitieve karakter . Troueens geen spijt van , maar wel een aieopener. Zo dwars door flores waar de mensen nog geen toeristen gewent zijn . Erg leerzaam . De mensen zijn erg aardig. Op zijn beurt zijn wij als Europeaan ook weer een atraktie ...leuk

• 06 Oktober 2014 - 13:38

Banoe Noya:

Dat zal zeker een hele andere wereld zijn.geen wifi haha. Vergeet geen Maleis te praten rene, ik heb je wat woordjes geleerd.
    Jam berapa= Hoe laat is het?
    Gr banoe.

• 06 Oktober 2014 - 13:47

Diny:

Hey luitjes. dat zal het zeker zijn een hele andere wereld dan hier in ons landje. maar genieten jullie er lekker van en wij horen de verhalen en zie de fotos graag te gemoed doeggg groetjes uit milsbeek.

• 06 Oktober 2014 - 14:07

Dorien:

Dag allen,

Fijn te lezen dat jullie genieten en veel indrukken op doet.
    Geniet samen nog maar.
    Wij genieten van jullie verhalen en evt foto`s.

Groet van de Martertjes en co

• 06 Oktober 2014 - 15:44

Marleen Hartjes:

ha daar leuk te horen...en alweer een week..de tijd vliegt ...genieten maar..